niedziela, 9 października 2016

Dojrzałam

Cześć.

Podobno do każdej decyzji w swoim życiu trzeba dojrzeć.
Ja właśnie dojrzałam do stworzenia swojego bloga o tematyce szkolnej.

Powód? Całkiem prozaiczny - uciekają mi pomysły na lekcje.
Nawet moje własne pomysły.
Kiedy sobie przypomnę, że coś fajnego robiłam, omawiając poprzednio
"Anię z Zielonego Wzgórza", to już właśnie skończyłam lekcje poświęcone lekturze...

Teraz mam nadzieję, że właśnie zaczynam tworzyć miejsce,
gdzie zapiszę mnóstwo pomysłów.
Dla siebie.
A przy okazji może ktoś inny też poczuje się zainspirowany.

Zapraszam.
Miłego dnia.

Blue.

P.S. Ta moja szkoła musiała być niebieska. Jeśli ktoś mnie zna, ten wybór jest oczywisty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.