poniedziałek, 27 marca 2017

Stacja liryka

W niedzielę Zakręcony belfer podał pomysł na powtórkę z liryki.
A już dziś - poniedziałek -  w kilku szkołach w Polsce 
uczniowie pracowali nad podobnymi zadaniami. 
Świetnie mieć tak inspirujących nauczycieli wokół siebie.



Przygotowałam 12 stacji. 
Ponieważ mam liczniejsze klasy, zrobiłam dwa rzędy z tymi samymi zadaniami.
Uczniowie na wykonanie polecenia mieli 2 minuty.
Następnie przesiadali się do kolejnej stacji.


Odpowiedzi wpisywali na kartkę z folderami. 
Na koniec dostaną jeszcze IZ.


Tu możecie zerknąć na moje zadania, kartę do odpowiedzi i IZ.
Polecam samodzielne narysowanie ludzików :)

W zadaniach wykorzystałam wiersz "Stepy akermańskie" A.Mickiewicza
(przy wyszukiwaniu środków stylistycznych)
oraz "List" M. Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej
(przy interpretacji).

 Pod koniec lekcji trzecioklasiści pisali w zeszytach refleksję w formie zdań podsumowujących.

2 minuty to mało czy dużo czasu na jedno zadanie? 
Jak dla mnie w sam raz.
Koniecznie sprawdźcie sami.

Pozdrawiam. 
Blue

1 komentarz :

  1. Wspaniała powtórka w odmiennej formie. Czuję się zainspirowana i gotowa do działania! Już środę będziemy działać!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.