wtorek, 12 września 2017

OK zeszyt

OK zeszyt wystartował!


W zeszłym roku szkolnym wprowadzałam elementy OK zeszytu.
Na kursie CEO uczyłam się, co to jest OKzeszyt
i co zastanawiałam się, czy to jest droga, którą chcę iść.


Po spotkaniu praktyków we Wrocławiu już wiedziałam - to jest TO.

Jak zacząć? 
Powoli. Nie wszystko na raz.

Proponuję rozpocząć od podawania celów lekcji w języku ucznia
oraz zapisywania refleksji z lekcji - np. w formie niedokończonych zdań.



Kilka przykładów podsumowania z zeszytów kl. 4:




Na początku refleksje uczniów mogą być ogólne 
i nie zawsze będą dotyczyły celów lekcji.
Powoli i systematycznie razem pracujemy nad udoskonaleniem. 
 

Ktoś ma sprawdzone pomysły na OKzeszyt?
Chętnie poczytam.

W poście wykorzystałam rysunki Danuty Sterny na zasadzie CC.


2 komentarze :

  1. Dzień dobry :) można wiedzieć skąd wklejka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, wklejka z grupy "OK zeszyt" na FB. Niestety nie zapisałam autorki/autora.

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.