sobota, 27 lipca 2024

Opowieść wigilijna

Jakoś tak się złożyło, że w kl.7 nie omówiłam jeszcze "Opowieści wigilijnej".

A ponieważ jest to książka niewielkich rozmiarów, rozpoczniemy od niej przygodę z lekturami w kl.8.


Poukładałam sobie lekcje w  prezentacji i przygotowałam pakiet materiałów.


Zestaw materiałów znajdziecie TUTAJ.

Można również zamówić tylko GRĘ Ja mam - kto ma

lub TANGRAM.

Dodatkowo zestaw ze związkami frazeologicznymi związanymi z pieniędzmi znajdziecie TUTAJ.

Przygotowałam również dla moich uczniów cytaty dotyczące obrazów,

które pokazywał Scrooge'owi Duch Wigilijnej Przeszłości. 

Możecie pobrać ten materiał gratis TUTAJ.


W pierwszej tabeli cytaty, nagłówki, emocje Scrooge'a są pomieszane.

Tabelkę należy rozciąć i przykleić do zeszytu w odpowiedniej kolejności:


Miłego dnia

Blue

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.