poniedziałek, 31 października 2016

Nastolatek to ja!


Lekcje w szóstej klasie zaczynam od autoprezentacji. W tym roku połączyliśmy collage i mapę myśli.
Praca miała prezentować zainteresowania ucznia, co lubi robić oraz ciekawostki o nim.


Co dalej można z tym zrobić?

1. Wymieniamy się zeszytami, studiujemy pracę kolegi/koleżanki. Siadamy w kręgu i prezentujemy słownie osobę, której mamy zeszyt.

2. Piszemy charakterystykę kolegi/koleżanki. Wykorzystujemy karty samooceny, później karty oceny koleżeńskiej. Moje karty oceny charakterystyki możecie zobaczyć TUTAJ.

W folderze znajdziecie kartę do oceny koleżeńskiej, samooceny, oceny nauczyciela oraz kartę do pisania charakterystyki dla ucznia, który jeszcze nie wie, jak ma zacząć. Karty nie są pewnie doskonałe,  każdy może je dostosować do swoich potrzeb. Jeśli wykorzystacie je w swojej pracy, dajcie znać, czy się sprawdziły.









Brak komentarzy :

Publikowanie komentarza

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.