sobota, 16 maja 2020

Historia o wilku i Czerwonym Kapturku

Nauczanie zdalne nie stanęło nam na drodze do niebanalnych lekcji. 
13 maja klasa 7a uczyła się trudnej sztuki argumentowania. 

Gościem na lekcji była pani Magdalena Fijarczyk - polonistka z VII LO we Wrocławiu.

 

Wilk zjadł Czerwonego Kapturka. 🐺
Jest winny.

Mała, słodka dziewczynka straciła życie. 

Czy na pewno wilk jest temu winien? 


 Nikt z Was nie zaprzeczy przecież, że wilk to dzikie, groźne zwierzę! 
Kto puścił Czerwonego Kapturka do lasu? 
Przecież wszyscy wiemy, że dzieci to nasze wspólne dobro i trzeba o nie dbać!
Kto więc jest winien?
 
Jeśli chcecie poćwiczyć sposoby argumentowania, budowania napięcia w relacjach 
lub zwyczajnie - jak przekonać mamę, że 1 z angielskiego to nie wasza wina -
- zaproście na lekcję panią Magdalenę Fijarczyk!


Dzisiaj klas 7a uczestniczyła w spotkaniu on-line z panią Magdą. 
 Świetnie poprowadziła nas przez historię, którą znamy, a która jednak ma drugie dno.

Reakcje uczniów? 

"Podobało mi się, że strona czerwonego kapturka, jak i zarówno wilka ma bardzo dobre argumenty
i trudno się z nimi nie zgodzić."

"Podobał mi się sposób nauczania pani Magdy."

"Nauczyłam się wielu ważnych rzeczy, np. że jak się kłócimy, to nie trzeba używać przemocy. Dowiedziałam się o istnieniu różnych rodzajów argumentów."

"Wilk nie jest tak złą postacią, jak się wydaje."

I na zakończenie - dziękujemy 💙

"Chcę powiedzieć Pani Magdzie, że bardzo mi się podobała lekcja 
i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze spotkamy się na lekcji z Panią".





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.