niedziela, 9 kwietnia 2017

Antygona w jaskini

Kodowanie na polskim, czyli Antygona zamknięta w jaskini.
 



 Przy powtórce z lektur zaproponowałam moim uczniom zabawę z kodowaniem.
Używaliśmy darmowego programu Pocket Code oraz Pocket Paint.

Julia zajmowała się tworzeniem rysunków, czyli ścian groty i samej Antygony.
Jarek to mistrz kodowania. 
Pracowali na przerwach i pod koniec lekcji.


Tu można zobaczyć efekt:


Zabawa polega na jak najdłuższym utrzymaniu Antygony na środku jaskini.

Pocket Code jest prosty w obsłudze. 
Gdy ktoś chciał się pobawić to dodaję zdjęcia skryptów.



A teraz bierzemy się za Danuśkę.

Spróbujcie kodowania.
Blue

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.