wtorek, 17 lipca 2018

Zbieramy wspomnienia


We wrześniu 2017 wprowadziłam w kl.4 tzw. SŁOIK WSPOMNIEŃ. 
Pewnie wiele osób to zna.

Tak wyglądał nasz słoik we wrześniu:


Co miesiąc moi czwartoklasiści wrzucali do słoika wspomnienia dobrych rzeczy, które im się przydarzyły. Zapisywaliśmy je na kolorowych karteczkach.
Nie kontrolowałam tego, każdy mógł napisać karteczkę i wrzucić do słoika. 
Ja dodałam zdjęcia, zadbałam o to, aby każdy był na kilku.


Słoik otworzyliśmy w czerwcu, na ostatniej godzinie wychowawczej. Na czytanie, oglądanie i wspominanie poświęciliśmy całą lekcję. Każdy zabrał sobie zdjęcia, wspomnienia na karteczkach. Sami uczniowie podsumowali, że do był dobry rok i wiele fajnych rzeczy się u nas wydarzyło.




Nawet ja nie pamiętałam wszystkich dobrych i miłych rzeczy, które nam się przytrafiły. 
Dobrze było sobie to wszystko przypomnieć.

Ja też zabrałam kilka wspomnień.


W przyszłym roku dodamy do słoika podziękowania. 
Słowa wdzięczności robiliśmy w grudniu jako osobny projekt, tym razem co tydzień będziemy się zastanawiać, komu za coś mogę podziękować, lub kogo za coś podziwiam.
A może po prostu - komu chcę powiedzieć coś miłego?

Polecam wychowawcom.



2 komentarze :

  1. Hej, świetny pomysł. Już wiem, że i ja spróbuję zrobić taki słoik w mojej klasie. Proszę tylko o podpowiedź skąd te naklejki z literkami?Pozdrawiam i dziękuję. Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest kopalnią pomysłów. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.