niedziela, 15 marca 2020

klasa 6 - po raz pierwszy

Dzień dobry.

Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zdrowi.
Na początku napiszę Wam, żebyście dbali o siebie i swoje rodziny.
Postarajcie się nie wychodzić z domu i ograniczyć spotkania z innym do niezbędnego minimum.

Przygotowałam dla Was zadania na poniedziałek, wtorek i środę.
W tych dniach mieliśmy podsumowywać pracę z lekturą "Bajki robotów" Stanisława Lema.
 Poniżej przypomnienie zadania:



Pamiętajcie o estetyce pracy i poprawnym zapisie informacji.
Zwróćcie uwagę, na zapis pełnych zdań i interpunkcję.





 TUTAJ zadanie, które należy wykonać on-line.
Przy podawaniu imienia dodaj również pierwszą literę nazwiska,
abym dokładnie wiedziała,kto jest autorem.

np.: MonikaCz.

Jeśli wynik zadania Cię, możesz ponownie kliknąć w link
i wykonać je jeszcze raz.
Nawet 10 razy, jeśli odczujesz taką potrzebę.
Dodaj wtedy przy swoim imieniu liczbę próby,

np. MonikaCz.5

Przy ocenie zawsze będę brała Twój najwyższy wynik.

Macie czas do wtorku 17.03.2020 do godz. 15:00.






Oczywiście na czas pracy w domu przygotowałam również 
zadanie dodatkowe dla chętnych.



Poniżej o nim opowiadam
(na przykładzie "Syzyfowych prac" z kl.7a, ale zasada tworzenia jest identyczna):




3 komentarze :

  1. proszę pan Moniko to ja dawid .Z tego co zrozumiałem to a jadnym lapbooku mają być inormacje dotyczące tych 3 bajek tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - na jednym 3 bajki. Ale jak wolisz 3 osobne, to tez może być :)

      Usuń
  2. Świetnie :)

    https://inspirow.anka.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.