czwartek, 28 maja 2020

ZOOM na poezję

Prowadzę szkolenia, gościnne lekcje w szkołach, działam w różnych projektach. 
Za to dziś poprowadziłam swój pierwszy webinar! 
Zmobilizowała mnie Agnieszka Pietnoczka, która była współorganizatorką.
Nie spodziewałam się tylu uczestniczek - dziękuję za zaufanie i za tak liczne przybycie. 
Miałam tremę




 

 

Nauczyłam się zakładać wydarzenie na FB
Podzieliłam się swoimi pomysłami na spotkania z poezją. 
Poznałam inspirujące pomysły uczestniczek - czat to prawdziwa kopalnia wiedzy!
A Ala Podstolec zrobiła notatkę graficzną.
Dziękuję. 



Tutaj moja prezentacja.


Podsyłam również link do strony Pobble,
który podesłała uczestniczka webinaru.

Zdjęcia można wykorzystywać np. zamiast kart Dixit czy Milowych.

kliknij  ---->  TUTAJ

Dziękuję wszystkim, którzy spotkali się ze mną w wirtualnym pokoju.
Do zobaczenia wkrótce.

Blue

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.