środa, 11 listopada 2020

Pomysł na edukację zdalną 1

 Gry planszowe na lekcjach to pomysł dobry i sprawdzony.

Jak to zrobić w edukacji zdalnej?

 

Podrzucam Wam moje rozwiązanie.

 
W Genially przygotowujemy planszę.
Ja skorzystałam z gotowego szablonu - jest to rozwiązanie dobre dla każdego, 
nawet dla kogoś, kto dopiero zaczyna przygodę z Genially. 

Graliśmy przy okazji omawiania "Opowieści wigilijnej", dodałam więc kilka elementów, 
które kojarzą się z lekturą.

Uczniowie mieli przygotować 5 pytań związanych z treścią książki.
Przydzielili im numery.
 Zakładałam, że gramy w grupach max po 4 osoby - dlatego na planszy mamy 20 nr
Jeśli grało mniej osób (3 osoby = 15 pytań),
 na dalszych numerach zadawali pytania, które jeszcze nie były wykorzystane.

Szablon ma już umieszczoną kostkę. 
W "pionkach" zmieniłam zdjęcia - wybrałam je z bezpłatnej bazy Genially.

ZOOM ma świetną funkcję podziału uczniów na grupy - tego brakuje mi w Teams.
Jeden uczeń udostępniał swój ekran z planszą i... grali.

Gra w wersji do edycji:

Pomysł szybki i sprawdzony.

Macie inne pomysły na wspólne granie na lekcjach online?
Dajcie znać w komentarzu, chętnie przetestuję. 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.