niedziela, 3 listopada 2019

Gra w polski

Zainspirowana warsztatami u Moniki Kapuśniak
postanowiłam przygotować dla moich uczniów "Grę w polski".

Zasada jest prosta - uczniowie wykonują zadania, otrzymują żeton 
i w dowolnym czasie mogą go wymienić.
We wrześniu zbierałam pomysły - na co chcieliby  wymienić żetony,
jakie zadania mogłyby pojawić się w wyzwaniach.

Pojawiały się pomysły podobne do tych, które opisałam TUTAJ, przy grze czytelniczej.
Zrezygnowałam jednak z podziału na kilka grup nagród. 
Im prostsze zasady, tym bardziej zrozumiałe. 

Inspiracje znalazłam również w grupach nauczycieli na FB, gdzie w zeszłym roku 
publikowane były pomysły na grudniowe zadania dla uczniów. 

Pierwszą grę z zadaniami możecie pobrać TUTAJ.


Ustaliłam, że przygotuję grę z 6 zadaniami. 
Wykonanie wszystkich 6 pozwoli uzyskać żeton. 


Czasami na lekcjach będą pojawiały się zadania specjalne,
które również można wliczać do tych 6 zadań 
(wtedy możemy zrezygnować z któregoś zadania z karty).


Na co można wymienić żeton? Zebrałam 13 pomysłów. 
Możecie je pobrać TUTAJ.
Pomysł jest, realizacja w toku.
Bardzo jestem ciekawa, co z tego wyniknie.

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.